The Travel Shop Klantenservice


Bestellen & ontvangen

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De meeste producten worden, indien besteld voor 15.00u, diezelfde dag nog verzonden. Dat betekent vandaag besteld, morgen in huis! Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg. Learn on the Fly doet er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte.

 

Niet (alles) ontvangen?

Neem even contact via ons op via whatsapp of e-mail. 

0031 6 1115 9270 of info@learnonthefly.nl

 

Verzendkosten

Wij versturen onze pakketten met PostNL en DHL. Wel zo handig met een Track & Trace code. 

Verzending van maandag t/m zaterdag. 

 

De verzendkosten zijn standaard €4,95.

 

Wil je iets verzenden als cadeau? Laat het ons weten. Inpakken is bij ons gratis!

 

Hoe bestel ik iets bij The Travel Shop?

In 3 eenvoudige stappen:

  1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, telefoonnummer en evt. inpakservice.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan gemakkelijk en snel met iDEAL.

Iets bestellen en verzenden naar de Benelux of verder? Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden. info@learnonthefly.nl 

 

 

Retourneren 

Mag ik mijn artikelen retourneren?

Ja, daar doen wij niet moeilijk over. 

 

Retourvoorwaarden

Je retourneert binnen de zichttermijn. Dit is 14 dagen. De zichttermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Meerdere artikelen in 1 bestelling? Dan heb je geluk: het is bij wet vastgelegd dat de termijn pas ingaat als je alles hebt ontvangen.

 

  • Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk) en is niet beschadigd.
  • Kleding en schoenen zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan.
  • Sommige producten kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden, denk aan oordopjes, persoonlijke hygiëne, bad- en onderkleding en elektronische artikelen waarvan de verzegeling is verbroken.

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Iets besteld maar toch graag retour? Dat is geen probleem. Het start door ons een e-mail te sturen met jouw gegevens en om welk artikel het betreft. Je krijgt van ons (nogmaals) de retourinstructies toegestuurd. Verzendkosten zijn voor de koper. 

 

Waar kan ik mijn artikelen voor retour geven?
Bij PostNL en DHL kun je gemakkelijk, snel en voordelig een pakket versturen. 

 

Tips:

Bewaar je verzendbewijs. Daarmee kunnen we je verzending traceren als er iets misgaat.

Verschillende artikelen in 1 doos? Efficiënt! Daar houden we van. Stop wel elk retouretiket in de doos. Zorg dat je de artikelen goed beschermt en het liefst in originele verpakking terugstuurt. 

 

 

 

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

We zorgen ervoor dat, als alle producten in juiste orde zijn ontvangen, het geld binnen 14 dagen weer teruggestort is op jouw rekening. (excl. de verzendkosten)